من فراموش نکرده ام
درباره وبلاگ

سلام به خونه ی من خوش اومدی@ @@@@@@@@@@@@@@@@ آفرین باد بر مرگ آفرین باد بر مرگ که با دست های سیاهش تو را خواهد کشت @@تنهایی@@
آخرین مطالب
نويسندگان
دروغ دوست داشتنی
عشق،نفرت،حسرت
چهار شنبهبرچسب:, :: 4:54 بعد از ظهر ::  نويسنده : فاطی       

 

 

مَـن فـَـ‌رامــ‌وش نَـکـــ‌رده ام 

مَــن از نَـ‌هــایــتِـــــ درد بـ‌ه بـــی حـسـّــی رسـ‌یـــ‌ده ام

 

 



نظرات شما عزیزان:

mahsa
ساعت18:00---2 مرداد 1391
سلام آجی ویدا...خواستم یه چیز بهت بگم
اون وبلاگ جدیده بود...خب؟یادت میاد بهت گفتم؟؟
زد دلم حذفش کردم کارم داشتی به همون وبلاگ اولیه نظر بده...
راستی من کلی حرف واسه گفتن دارم...
دلم میخواد با یکی درد و دل کنم...
حوصلشو داشتی بهم بگو
منتظرتم عزیزم.
بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس
فعلا گلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: